Najczęściej zadawane pytania

ZANIM ZAMÓWIĘ…

 

 

1. Jaki jest koszt dostawy ?
Koszt dostawy, bez względu na ilość czapek, ich wagę czy rodzaj wybranej płatności wynosi 0 zł. Wyjątkiem będzie płatność za pobraniem, za którą należy dopłacić 7 zł.

 

2. Jak najszybciej znajdę poszukiwaną czapkę?
Przeglądając główne wysówane „MENU” (na górze sklepu) i przechodząc na interesujące Nas kategorie.

 

3. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?
Niem nie ma takiej konieczności. Zamówienie można wysłać do realizacji bez uprzedniego rejestrowania się i zakładania konta w Naszym sklepie.

 

 

4. Jak szybko wysyłacie towar?
Zamówienia złożone i opłacone, w dni robocze do godz. 16 – nadawane są tego samego dnia z dostawą do Klienta następnego dnia roboczego.
Jeśli zamówienie zostanie złożone we wtorek o godz.  14.00 – przesyłka powinna dotrzeć w środę. Jeśli zostanie złożone w sobotę o 14.00 – przesyłka zostanie nadana w poniedziałek z dostawą na wtorek.

 

5. Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
Oczywiście, jakakolwiek transakcja w Naszym sklepie Czapki.pl, skutkuje otrzymaniem potwierdzenia na wskazany przez Państwa adres mailowy. Dlatego nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał „szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.

 

6. Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby zostało wysłane tego samego dnia? 
Do godziny 15.00 – oczywiście tylko w przypadku dni roboczych.   

 

 

 

 

PO ZAMÓWIENIU...

1. Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie "Moje Konto" (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia 

2. Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?
Aktualnie umożliwiamy dostawę zamówień jedynie w dni robocze.
 
3. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?
W takiej sytuacji, przede wszystkim nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistnieniu takiego sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność. 

4. Czy można „odłożyć” wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?
Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został już skompletowany w magazynie i przekazany do wysyłki.
 
5. W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Obsługa sklepu dostępna jest od poniedziałku do soboty, do godz. 20:00