Reklamacje i zwroty

Zwrot lub wymiana zakupionego produktu

Towar podlega zwrotowi/wymianie do 14 dni od momentu otrzymania. Zwracany lub wymieniany Towar powinien być kompletny, posiadać metki i zawieszki, w które był zaopatrzony oraz nie może nosić śladów użytkowania

 

I. Zwrot

W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy o informację na maila: sklep@czapki.pl, następnie prosimy przesłać wraz z towarem krótki dokument zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy, powód odstąpienia od umowy oraz dane konta na które chcemy otrzymać zwrot środków i wysłać go na własny koszt razem z towarem na adres:

Grzegorz Szwaciński

Węglew Kolonia 105

62-590 Golina

 

Zwrot należności obejmuje wartość odsyłanego towaru, zwrotowi nie podlegają koszty dostawy. Zwrot należności za odesłany produkt nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania. Zwrot będzie dokonany wyłącznie przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w Formularzu Wymiany/Zwrotu.

 

II. Wymiana

W celu dokonania wymiany towaru należy najpierw wypełnić krótki dokument w którym zawarte będzie wskazanie towaru, na który ma nastąpić wymiana, który należy wysłać na adres e mail: sklep@czapki.pl. Po otrzymaniu przez Sklep Formularza Wymiany/Zwrotu ze złożonym zamówieniem na inny towar, Klient otrzyma od nas maila z potwierdzeniem dostępności nowo zamawianego towaru, (co oznacza wyrażenie akceptacji Sklepu na wymianę towaru) oraz z prośbą o potwierdzenie złożonego Zamówienia.
Po potwierdzeniu Zamówienia, należy wysłać wymieniany produkt na własny koszt na niżej podany adres:

Grzegorz Szwaciński

Węglew Kolonia 105

62-590Golina

Jeśli nowo zamawiany produkt jest droższy od wymienianego, prosimy o przelanie na nasze konto różnicy. W tytule przelewu należy wpisać „WYRÓWNANIE DO ZAMÓWIENIA NR…………”. W takiej sytuacji wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przez nas przelewu. Gdy produkt jest tańszy od zamówionego poprzednio, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wymienianego produktu różnica zostanie przelana na numer konta podany w Formularzu Wymiany/Zwrotu. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

 

III. Reklamacje

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.


W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru przesyłką pocztową ekonomiczną na adres sklepu:

Grzegorz Szwaciński

Węglew Kolonia 105

62-590Golina

Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu wraz z wypełnionym Formularzem zwrotu towaru. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.


Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.